صادرات سیم آرموتوربندی

تولید کننده سیم آرموتوربندی(مفتول سیاه) مرغوب جهت صادرات به کشورهای همسایه

گروه تولیدی یادگار اصفهان، آماده صادرات سیم آرموتوربندی به کشورهای همسایه است.

ما تولیدکننده‌ باکیفیت‌ترین سیمهای آرموتوربندی هستیم. محصولات ما قابلیت این که صادر شوند را دارند.

ما آماده همکاری با تاجران و صادرکنندگان می باشیم.

شما صادرکننده گرامی، فقط کافی است تماس بگیرید.

سیم آرموتوربندی یا مفتول سیاه

سیم آرموتوربندی
سیم آرموتوربندی

قبل از اینکه بخواهیم در مورد چگونگی صادرات مفتول صحبت کنیم، بهتر است کمی در مورد خود مفتول سیاه و سیم گالوانیزه، اطلاعاتی داشته باشیم. بعد از آن به صادرات مفتول و قیمت مفتول صادراتی بپردازیم.

پیش از هرچیز، می خواهیم بدانیم که چرا به این محصول، مفتول سیاه می گویند؟ در اصل سیم مفتولی سیاه چیست؟ مفتول سیاه (black annealed wire) نوعی سیم فلزی است که از فولاد گالوانیزه نشده تولید می‌شود. همان‌طور که به مفتول گالوانیزه به سبب رنگ سفید و درخشش آن مفتول سفید گفته می‌شود، به این نوع سیم مفتول سیاه گفته می‌شود.

گروه تولیدی یادگار اصفهان، آماده صادرات انواع مفتول سیاه به کشورهای همسایه

فقط کافی است تماس بگیرید.

مفتول سفید و مفتول سیاه

سیم مفتول گالوانیزه که نام دیگر آن سیم مفتول سفید است. این سیم نوعی ماده همه کاره می‌باشد که با روی پوشانده می‌شود تا در برابر خوردگی مقاوم شود.

یکی دیگر از انواع محصولات مفتولی می باشد و از گالوانیزه شدن مفتول سیاه به دست می آید. اگر بخواهیم در مورد مفتول گالوانیزه صحبت کنیم درواقع می توان این گونه تعریف کرد. گالوانیزه شدن انجام فرآیندی است که طی آن مفتول در برابر اکسید شدن و زنگ زدن کاملا مقاوم می شود و مفتول را آماده استفاده در هر نوع آب و هوایی می کند.

اگر قصد خرید و یا استعلام قیمت مفتول صادراتی گالوانیزه و سیاه را دارید، فقط کافی است با کارشناسان زبده و مجرب ما در تماس باشید.

صادرات سیم آرموتوربندی و مفتول گالوانیزه به کشورهای همسایه

سیم آرموتوربندی
سیم آرموتوربندی

صادرات مفتول گالوانیزه به عنوان یکی از پرطرفدارترین محصولات فولادی به شمار می‌آید. از طرف دیگر نوسانات دلار و ارز، قوانین لحظه ای گمرک و … مشکلات خاص خود را ایجاد نموده است.

قیمت مفتول صادراتی گروه تولیدی یادگار اصفهان، نسبت به رقبای خود کمتر است. همچنین تمامی محصولات فولادی این گروه، اعم از انواع سیم مفتول گالوانیزه سرد و گرم، مفتول سیاه و سفید با بالاترین کیفیت به بازار عرضه می‌شود.

به همین علت است که صادرکنندگان را متقاعد می سازیم تا با ما همکاری نمایند.

صادرات سیم آرموتوربندی به ترکیه

صادرات سیم آرموتوربندی به ترکیه
صادرات سیم آرموتوربندی به ترکیه

کشور ترکیه به دلیل همسایگی که با کشور ما دارد و با توجه به موقعیت و شرایط سیاسی و جغرافیایی و با گذر از رویدادهای مهم تاریخی، علاوه بر صادرات، واردات بسیاری از کالاها را از کشورهای دیگر و همچنین کشور ما ایران پذیرا می باشد. در واقع ایران، 45 رقم کالای مورد نیاز ترکیه را، صادر می کند. از این رو کشور ترکیه به ششمین بازار صادراتی ایران تبدیل شده است.

صادرات مفتول به ترکیه از سه روش زمینی، هوایی و دریایی امکان پذیر است. 90 درصد حجم صادرات ایران به ترکیه، از طریق زمینی و مرز بازرگان صورت می پذیرد.

لازم به ذکر است یکی از عوامل مهم و قابل تأمل در صادرات سیم مفتول به ترکیه، الزامات قانونی کشور ترکیه می باشد. این مورد در قالب گواهی استاندارد اجباری و کنترل کیفیت وآنالیز سیم و کابل و سیم مفتول مطرح گردیده است.

تولیدات گروه یادگار اصفهان، از لحاظ کیفی، بسیار بالا است. به همین سبب قابلیت صادرات به ترکیه را دارا می باشد.

جهت همکاری با گروه تولیدی یادگار اصفهان برای صادرات سیم آرموتوربندی به ترکیه با کارشناس فروش تماس بگیرید.

صادرات سیم آرموتوربندی به عراق

صادرات سیم آرموتوربندی به عراق
صادرات سیم آرموتوربندی به عراق

پس از افت و خیزهای سیاسی و نابسامانی های 10 ساله اخیر، بالاخره کشور عراق وضعیت متعادلی پیدا کرد. این کشور براثر جنگی که داشته، نیازی بیش از پیش به بازسازی و احیاء دارد.

جنگ زدگی کشور عراق، فرصت بسیار مناسبی شده تا این کشور را به یک بازار خوب صادرات تبدیل نماید. واحدهای تولیدکننده فولاد بویژه برای تولیدکندگان کشور ما ایران، صادرات زیادی به این کشور دارند.

بعد از صادرات سیمان، محصولات فولادی بازار خوبی دارند. از آنجا که عراق خود، در زمینه فولاد تولیدات چشمگیری ندارد، بنابراین کشور ما ایران به خاطر همسایگی که با این کشور را دارد. مفتول و همچنین مجصولات فولادی دیگر را صادر می‌کند.

صادرات مفتول به کشور عراق به 3 روش می‌باشد زمینی، هوایی و دریایی است. بهترین روش برای صادر کردن این محصول زمینی می‌باشد. گمرکی بین کشور ما با عراق مرز مهران و باشماق است.

جهت همکاری با گروه تولیدی یادگار اصفهان برای صادرات سیم آرموتوربندی به عراق با کارشناس فروش تماس بگیرید.

صادرات سیم آرموتوربندی به گرجستان

صادرات سیم آرموتوربندی به گرجستان
صادرات سیم آرموتوربندی به گرجستان

یکی از همسایگان کشور ایران، گرجستان است. این کشور نیز بازار خوبی برای انواع صادرات می باشد. یکی از بازارهای صادرات مفتول، قطعا بازار گرجستان است. پس از تصویب قانون همگرایی گرجستان به اتحادیه اروپا، گرجستان یکی از کشورهای مناسبی جهت صادرات کالا تبدیل گردید.

مهمترین و بیشترین محصولات صادراتی به گرجستان شامل مصالح ساختمانی، بویژه سیم مفتول صادراتی و سیم و کابل صادراتی می باشد.

گرجستان نیز استاندارد و کیفیت خاصی را برای واردات مفتول در نظر گرفته است. گروه تولیدی یادگار اصفهان، دارای تولیدات باکیفیت بالا جهت صادرات به کشور گرجستان می باشد.

صادرات و روابط تجاری ایران با کشور گرجستان از طریق مرزهای زمینی، هوایی و دریایی انجام می‌گردد. ساده‌ترین مبادله تجاری با گرجستان از طریق مرز زمینی بازرگان انجام می گردد.

جهت همکاری با گروه تولیدی یادگار اصفهان برای صادرات سیم آرموتوربندی به گرجستان با کارشناس فروش تماس بگیرید.

صادرات سیم آرموتوربندی به افغانستان

صادرات سیم آرموتوربندی به افغانستان
صادرات سیم آرموتوربندی به افغانستان

یکی از همسایگان ایران، افغانستان می باشد. این کشور بازار خوبی را برای صادرات ایجاد کرده است.

کشور افغانستان از نظر اقتصاد و رونق کشوری وابسته است. اقتصاد، امری مهم در زندگی ساکنین آن است. از این رو کشور افغانستان، یکی از بزرگترین بازارهای صادراتی در همسایگی ایران به حساب می‌آید.

کشور افغانستان بازار هدف کشور پاکستان نیز می باشد ولی ایران با کنترل کیفیت بالاتر کالاهای خود، امنیت بیشتر، تبادلات و همچنین هزینه تمام شده کمتر، بازار افغانستان را دست خود گرفته است.

افغانستان در تمامی کالا، وابسته به سایر کشورها است. حجم بالای صادرات از ایران شامل مواد ساختمانی از جمله سیم مفتول ، سیم و کابل ، سیمان و گچ می باشد.

در صادرات به افغانستان، مهمترین چیزی که برای این کشور مهم است قیمت محصولات و هزینه تمام شده آن می باشد. کیفیت در رده دوم اهمیت قرار می گیرد. گروه تولیدی یادگار اصفهان، علاوه بر کیفیت بالا، قیمت مناسبی دارد.

جهت همکاری با گروه تولیدی یادگار اصفهان برای صادرات سیم آرموتوربندی به افغانستان با کارشناس فروش تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
error: Content is protected !!
کارشناس فروش